یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۱:۵۵:۱۰

به میزبانی دانشکده نفت اهواز
نهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب‌‌یابی برگزار می‌شود

ایران دریلینگ: نهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب‌‌یابی از سوی دانشگاه‌های صنعتی شریف و صنعت نفت از تاریخ پنجم تا هفتم اسفند ماه به میزبانی دانشکده نفت اهواز برگزار می‌شود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، دبیر اجرایی نهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی در این‌باره اظهار کرد: هدف از این نشست تخصصی سه روزه ترویج دانش‌فنی پایش وضعیت و عیب‌یابی در صنایع است. مهدی بهزاد افزود: یکی از محورهای نگهداری و تعمیرات تجهیزات (نت) در صنایع، پایش وضعیت تجهیزات است که در این ارتباط پارامترهای مهم تجهیز درحین عملکرد و بهره‌برداری بررسی می‌شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه این پارامترها شامل وضع روغن، میزان لرزش، دمای بخش‌های مختلف و میزان جریان الکتروموتور است، توضیح داد: این پارامترها هنگام کارکرد تجهیز باید ثابت باشد و با گذشت زمان به محض تغییر پارامتر می‌توان تشخیص داد که تجهیز که می‌تواند یک توربین، ژنراتور یا کمپرسور باشد از وضع سلامت دور و معیوب شده است. دبیر اجرایی کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی در زمینه برنامه اجرایی کنفرانس گفت: روز نخست این نشست به ارائه مقالات اختصاص دارد، در دومین روز کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و برای سومین روز بازدید از چند واحد صنعتی برنامه شده است. بهزاد ادامه داد: در این کنفرانس کارشناسان و مدیران بخش‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع از جمله نیروگاهی و فولاد و  استادان دانشگاه‌های صنعت نفت و دانشگاه صنعتی شریف و متخصصان مرکز پایش وضعیت این دانشگاه حضور دارند.



  کد خبر : 652
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :